За організаційної підтримки Громадської спілки «Асоціація з розвитку професійної та неперервної освіти» в Українській інженерно-педагогічній академії 26 січня – 04 лютого 2022 р. пройшла 3-я Школа педагогічної майстерності «Освіта 4.0 та педагогічна досконалість».
Темою 3-ї Школи стала «Діджиталізація та якість навчання: цифрові інструменти освітньої взаємодії».
Школа проводилася в рамках реалізації в УІПА програми вдосконалення викладання у вищій освіті України «Ukraine Higher Education Teaching Excellence Programme», що реалізується British Council Ukraine у партнерстві з Інституту вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) та за підтримки Міністерство освіти і науки України і Національного агентство із забезпечення якості вищої освіти.
Викладачі академії доктор педагогічних наук, професор Тетяна Бондаренко, кандидат педагогічних наук, доцент Ганна Корнюш та кандидат філософських наук Наталія Воловчук провели серію інтерактивних тренінгів за наступними темами:
- побудова мобільної системи тестування за допомогою хмарного сервісу;
- створення інтерактивної відеолекції за допомогою цифрових інструментів;
- робота із сервісом Кахут (створення питань, налаштування вікторини, додавання учасників);
- створення інтерактивної дошки та налаштування індивідуальних завдань;
- створення та налаштування ігрових вправ.
До Школи педагогічної майстерності долучилися гаранти ОП, викладачі та аспіранти Української інженерно-педагогічної академії. Загальний обсяг зимової школи склав 30 годин (змішана форма проведення, 10 годин тренінгів офлайн, 20 годин дистанційної роботи), Сертифікати Школи отримали більш 23 учасника. Сертифікати учасників доступні за посиланням https://ikpt.uipa.edu.ua/ua/sertificate-sp-2022-02-ua/
Тренінги зимової школи відбувалися в аудиторії педагогічного проєктування Центру педагогічної та управлінської досконалості для професійної (професійно-технічної) освіти в Україні (314 аудиторія 1-го корпусу), що створений в УІПА у рамках проєкту ERASMUS+ KA2 «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» (Pagoste).